Äitienpäivälounas

su 12.5. klo 11.30
Kuvassa aasialaista ruokaa: kanaa ja vihanneksia currykastikkeessa, riisiä, chiliä, korianteria.

Oulunsalon seurakunnan Toimitalo

Kattaukset klo 11.30 ja klo 12.30. Runsas salaattipöytä, pääruoka kasvisruokavaihtoehtoineen, jälkiruoka sekä täytekakkukahvit. Ruoassa vaikutteita keskiaasialaisista keittiöistä. Hinta aikuisilta 15 € ja koululaisilta 7 €, leikki-ikäiset ilmaiseksi. Paikkoja voi varata kirkkoherranvirastosta ma klo 9-16, ti-pe klo 9-14, puhelin 08 5142 700, s-posti: oulunsalonseurakunta@evl.fi tai ulla.makinen@evl.fi, puhelin 040 506 5511.

Tuotto toimeentulon ja ruokaturvan parantamiseen Kambodzhassa, syrjäytymisvaarassa olevien lasten ja nuorten koulutukseen Nepalissa ja Kolumbiassa, naisten lukutaitoon Afrikassa ja farsinkieliseen kristilliseen mediatyöhön Keski-Aasiassa.

• Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö

Oulunsalon seurakunta

Lähetys- ja kansainvälisen työn ohjaaja, lähetystyön koordinaattori
Oulunsalon seurakunta